Kola Waštepi Home Kdo jsme Plán akcí Fotogalerie Co jsme zažili Kontakty Užitečné odkazy  kolawastepi@volny.cz menu

co jsme zažili

Letní tábor Český Ráj 2008 - 1. den

12. července 2008 - 26. července 2008
Sraz byl v 6. 20 ráno na západním nádraží. Do vozíku jsme naložili batohy a s koly jsme šli na vlak. Přestupovali jsme jen jednou a to ve Všetatech. V Malé skále jsme vystoupili a jeli do kempu, kde jsme hóóóóóódně dlouho čekali na Kulíka. Když konečně přijel, postavili jsme stany a vybylili ty naše almary. Ještě jsme nevěděli družstva ani dlouhodobku a už byl první úsek: na břehu Jizery jsme hledali trička a družstva se dozvěděli podle barvy (modrá, žlutá, červená + na každym tričku byla zelená).

Letní tábor Český Ráj 2008 - 2. den

Nikdo by to nečekal, ale ráno byl budíček. Místo rozcvičky byl úsek dlouhodobky - první človíček uvázal dračák, druhý ho rozvázal, třetí člen družstva přiběhl s ešusem k řece, čtvrtý přines z druhého břehu míčky a ten první je odnesl do tábora. Pořadí bylo: modří, červení a žlutí. K snídani byly buchty od Lucčiny prababičky. Ikdyž začalo pršet, vyjeli jsme. Trochu jsme bloudili, ale kopec před Železným Brodem jsme buhužel našli.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 3. den

12. července 2008 - 26. července 2008
Dneska ráno byla první rozcvička na tomhle táboře (nebylo to špatný, ale asi se schodnem, že jedna za celej tábor by nám stačila). K snídani Lucka + služba udělali chleby s máslem a paštikou (a taky se dojídali zbytky z předchozích dvou dnů). Po snídani jsme se rozdělili na cyklisty (Dýně, Michal, Zůza, Fijalka, Domča, Tereza, Zvíře) a pěšáky (Kulík, Lucka, Péťa, Martin, Kačenka, Jára a Škatule).

Letní tábor Český Ráj 2008 - 5. den

Jelikož je dneska volný den, byl budíček až v 8. 30. Rozcvička nebyla. K snídani byl chleba s meruňkovou a rybízovou marmoškou. Celý den jsme se koupali, rozbíjeli člun, psali kroniky a pohledy příbuzným, váleli se a odppočívali. Vedoucí nám hráli 1. část pohádky Dlouhý, Široký a Krátkozraký. Zbytek budeme hrát my, (zbyly 3 části) 1. část má Zuzka, 2. část má Péťa a 3. část máme my.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 6. den

12. července 2008 - 26. července 2008
Ke snídani jsme měli chléb s vajíčkovou pomazínkou. Jeli jsme na výpravu do Jičína. Na kolech jeli: Zuzka, fijalka, Domča a Marťas a za edoucí jali Lucka, Dyna a Michal. V prvním kopci se Lucinka otočila a jela zpátky do kempu za Péťou a Škáťou. Nahoře na kopci se muselo čekat na Dynu s Michalem 16 min.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 7. den

Kuchyňskou měli žlutí a připravovali vánočku s bikávou. Před snídaní byla rozcvička a obíhali jsme záchody. Po rozcvičce jsme se nasnídali a šli se podívat na Prachovské skály, když jsme tam došli, tak jsme šli do obchůdku a Domča si koupil vystřelovací zmrzlinu (se kterou voxidoval celou cestu), když jsme chtěli vyrazit, tak začalo pršet.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 8. den

12. července 2008 - 26. července 2008
K snídani jsme měli chlaba s rybičkovou pomazánkou a černý čaj. Pak jsme zabalili věci, složili stany a vyjeli. Do Sobotky, v níž jsme měli být po 12 km jsme dojeli po 18 km v 15. 30h. Šli jsme do cukrárny a Zuzka tam porušila bobříka mlčení (Réza ho porušila asi třičtvrtě hodiny před ní). Zámek Humprecht byl úžasnej. Výklad krátkej, stručnej. Průvodkyně, když mluvila děsně otvírala pusu.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 9. den

Dnešní den začal rozcvičkou v bazéně, přibližně jsme v bazéně ztrávili půl hodinky. Dělali jsme různé soutěže a hry. V ten den bylo asi 30° Celsia, takže nám to ani moc nevadilo. Když jsme vylezli z bazénu, tak jsme se nasnídali a připravili se na kratší cyklovýpravu.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 11. den

12. července 2008 - 26. července 2008
K snídani byla vánočka a kakao. Sice jsme se měli stěhovat, ale volný den js,e si udělali v Kacanovech. Teda on tak uplně volný nebyl. Asi v 9. 00h jsme se já, Zuzka, Domoušek, Marťas, Michal a Dyna naskládali do auta a jeli na zámek Hrubý Rohozec. Měli jsme velký okruh.

Letní tábor Český Ráj 2008 - 12. den

Ke snídani byly smaženky, když jame se najedli začali jsme balit, bourat stany... Když jsme se zabalili a narvali auto k prasknutí, tak jsme se rozdělili na cyklisty a “pěšáky“ (pěšky toho moc nenachodili).

Letní tábor Český Ráj 2008 - 14. den

12. července 2008 - 26. července 2008
Měli jsme naprosto geniální rozcvičku, páč jsme si k ní nemuseli ani stoupnout. Dopoledne jsme se byli koupat v rybníku, zatímco vedoucí připravovali poslední (rozhodující) úsek dlouhodobky - na vrátnici byl první vzak, podle azimutů jsme pak hledali další.